Monitor Audio MR6 – test AUDIO – Audio Center Poland
Audio Center Poland | Monitor Audio MR6 – test AUDIO
5084
single,single-post,postid-5084,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.10,vc_responsive
 
mr6

Firma Monitor Audio występuje na naszych łamach znacznie częściej niż wiele innych brytyjskich marek, które z powodów przedstawionych kilka stron wcześniej straciły na znaczeniu i impecie. Jako jedna z niewielu, w ciągu ostatnich kilkunastu lat znacznie wzmocniła swoją pozycję, przeganiając konkurentów, za którymi dawniej była daleko w tyle.

Pamiętamy z lat 90., z naszych pierwszych testów, że była to firma raczej niszowa, pozostająca w cieniu choćby… Mission. Nie wiem, jakie stoją za tym przekształcenia własnościowe i organizacyjne, produkcja na pewno nie jest skoncentrowana w Wlk. Brytanii, ale efekt końcowy jest – oferta rozpięta między modelami niskobudżetowymi a high-endowymi obejmuje wiele serii
konwencjonalnych kolumn do systemów stereo, wielokanałowych, zestawów „z jednego pudełka”, soundbarów, cały dział głośników instalacyjnych, a nawet kilka urządzeń strumieniujących, czyli produktów „nowej generacji”, które nie wywołują szybszego bicia serca u audiofilów, ale na ogólnie traktowanym rynku audio pozwalają znacznie zwiększyć obroty.

Czytaj cały TEST