Audio Center Poland | Naim Audio w magazynie „The Guardian”
2424
single,single-post,postid-2424,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-1.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.10,vc_responsive

Naim Audio w magazynie „The Guardian”

Tematyka audio wysokiej jakości rzadko przebija się do mainstreamowych mediów, zainteresowanych raczej skandalami i polityką. Coś się jednak w tej materii zmienia, co pokazuje, że czytelnicy tych pism coraz częściej sięgają po wyrafinowaną elektronikę i kolumny, chcąc słuchać swojej muzyki w najlepszy możliwy sposób.

Przykładem niech będzie duży artykuł w jednym z najstarszych brytyjskich, ogólnokrajowych pism, założonym w 1821 roku w Manchesterze „The Guardian”. Materiał ten poświęcony jest marce Naim Audio.

Autor artykułu zwraca uwagę na to, że specjalistyczne firmy audio, zepchnięte na margines przez mp3 i systemy Apple’a, wracają do gry dzięki rosnącej popularności winylu oraz coraz większym wymaganiom dotyczącym odtwarzania muzyki z plików. Przywoływany w tym kontekście Naim nazywany jest „największym sekretem Wielkiej Brytanii” i zwraca się uwagę na to, że jego produkty (ponad 60) dystrybuowane są do ponad 45 krajów. Cytowany przez gazetę Paul Stephenson, dyrektor generalny, mówi: „Jakieś podstawowe rzeczy zawsze da się wycisnąć [z mp3]. Jeśli jednak mówimy w kontekście jakiejś zmiany w życiu i dotarciu do tego, co kompozytor miał na myśli, z mp3 nigdy tego nie dostaniemy.” Jednocześnie jednak Stephenson oddaje to, co należne firmie Apple, mówiąc iż „częściowo dzięki firmom takim jak Apple, hi-fi znowu stało się częścią życia ludzi. Dla nas to okazja.”

Źródło: „The Guardian”

Cały artykuł pod LINKIEM